Reklama – to nejsou jen výrobky a služby

Když se kolem sebe rozhlédnete ve městě plném lidí, zjistíte, že snad každý druhý obléká nějakou část oděvu s nápisem, obrázkem, logem či podobnou identifikací výrobku ve formě značky výrobce nebo jiného označení. Za socialismu tento jev nebyl tak obvyklý a reklama byla velmi omezená, mnoho lidí však toužilo po odlišení od ostatních, nějakém specifickém jevu, co by byl dobře zapamatovatelný, a již v té době se u nás rodily první úspěšně realizované potisky na reklamní předměty. Většinou šlo o sítotisk s vlastními návrhy na tričkách, jejichž cílem nebylo ani tak propagovat výrobky či služby, ale hlavně upozornit na vlastní životní styl a sféru zájmů.

dívka v posilovně

Tento trend setrval dodnes a stále platí, že reklama není jen o výrobní sféře, ale i o zábavě. Nejlépe se to uplatní u nějakých hromadných akcí, jako jsou sportovní utkání, koncerty, hromadné zájezdy a také společně trávená dovolená ve skupinách.

Máte rádi hvězdicové zájezdy? Koronavirus docela rapidně změnil uvažování mnohých z nás o trávení dovolené. Zaměřujeme se častěji na tuzemské pobyty na vlastní pěst, organizované spřátelenými rodinami, které spolu tráví týden na soukromé chalupě, v soukromém penzionu, anebo podnikají tzv. hvězdicové zájezdy – poznávací, s noclehy každý den jinde. Při té příležitosti se hodí obdarovat přátele potištěným reklamním tričkem nebo mikinou s výšivkou, mnoho nadšenců vytváří každý rok na takové akce vlastní náměty na potisk a tím vylepšují celkovou atmosféru ještě před samotným začátkem dovolenkového pobytu.

dívka v tričku s potiskem

Jedete na vodu? Pro vodáky, cyklisty, turisty a horolezce je obvyklé, že využívají vlastní potištěné oděvy jako prezentaci svých aktivit. Ti se bez potisku na oděv neobejdou a striktně dbají o tvorbu vlastních předloh, ať už jde o jednotlivce, nezávislé party přátel, občanská sdružení nebo sportovní a zájmové organizace.

Výhodou současné doby je velmi široká nabídka technologií potisku a výšivek na všechny možné druhy textilií, na vás je pouze soustředit se na motiv, zatímco technickou realizaci vašeho projektu svěříte specializované firmě.